Texaská tunerská společnost Hennessey představuje největší vůz v celé své historii. Nový VelociRaptor SUV dostane až 650 koní.
Již několikrát jsme vám přinesli články i videa, ve kterých se veškerá pozornost točila kolem offroadu s monstrózním výkonem - Hennessey VelociRaptor. Tato texaská společnost si ale nyní řekla, že Velociraptor je stále málo, a tak přichází s novinkou, která nese název VelociRaptor SUV 2015.
Klasický VelociRaptor je postaven na modelu Ford F150 Raptor. Novinka je ale postavena na větším modelu F-250. Samozřejmě narostl i výkon novinky, ta pod kapotou ukrývá 600 nebo 650 koní v závislosti na zvolené verzi benzínového motoru. Úsporný naftový agregát nabízí 440 koní.
V následujícím videu nás sám majitel a zakladatel značky provede exteriérem, interiérem i technickou výbavou vozu série VelociRaptor z roku 2013.
Na trhu by se současná verze tohoto monstra měla objevit s cenovkou 159 500 amerických dolarů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?