Texaská tunerská společnost Hennessey představuje největší vůz v celé své historii. Nový VelociRaptor SUV dostane až 650 koní.
Již několikrát jsme vám přinesli články i videa, ve kterých se veškerá pozornost točila kolem offroadu s monstrózním výkonem - Hennessey VelociRaptor. Tato texaská společnost si ale nyní řekla, že Velociraptor je stále málo, a tak přichází s novinkou, která nese název VelociRaptor SUV 2015.
Klasický VelociRaptor je postaven na modelu Ford F150 Raptor. Novinka je ale postavena na větším modelu F-250. Samozřejmě narostl i výkon novinky, ta pod kapotou ukrývá 600 nebo 650 koní v závislosti na zvolené verzi benzínového motoru. Úsporný naftový agregát nabízí 440 koní.
V následujícím videu nás sám majitel a zakladatel značky provede exteriérem, interiérem i technickou výbavou vozu série VelociRaptor z roku 2013.
Na trhu by se současná verze tohoto monstra měla objevit s cenovkou 159 500 amerických dolarů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.