Peugeot prožívá současné dny ve znamení uvedení faceliftovaných modelů 208 a Partner na český trh. Včera (v úterý 23. června) Peugeot na tiskové konferenci oficiálně zahájil prodej těchto dvou modelů a my jsme samozřejmě u této události nemohli chybět.
Partner je součástí modelové řady Peugeotu již téměř 20 let. Jednou z nejoblíbenějších variant Partnera model Tepee, čili vůz určený primárně pro rodiny s dětmi. A právě faceliftovaný Paugeot Partner Tepee ve verzi Outdoor jsme měli možnost na několik okamžiků otestovat.
Na první pohled jsou patrné změny týkající se exteriéru, hlavně přepracovaný přední nárazník a maska chladiče. V interiéru vás po usednutí překvapí množství místa a přehršel odkládacích prostor, které vás doslova obklopují všude, kam se jen podíváte.
Při jízdě se vůz chová velice příjemně. Námi testovaný vůz ukrýval pod kapotou motor 1.6 BlueHDI s výkonem 120 koní, který nás příjemně překvapil svou pružností a odhlučněním. To se ale nedá říci o podvozku. Ten sice vzorně tlumil nerovnosti, ale působil na naše poměry dosti hlučně.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.