Peugeot prožívá současné dny ve znamení uvedení faceliftovaných modelů 208 a Partner na český trh. Včera (v úterý 23. června) Peugeot na tiskové konferenci oficiálně zahájil prodej těchto dvou modelů a my jsme samozřejmě u této události nemohli chybět.
Partner je součástí modelové řady Peugeotu již téměř 20 let. Jednou z nejoblíbenějších variant Partnera model Tepee, čili vůz určený primárně pro rodiny s dětmi. A právě faceliftovaný Paugeot Partner Tepee ve verzi Outdoor jsme měli možnost na několik okamžiků otestovat.
Na první pohled jsou patrné změny týkající se exteriéru, hlavně přepracovaný přední nárazník a maska chladiče. V interiéru vás po usednutí překvapí množství místa a přehršel odkládacích prostor, které vás doslova obklopují všude, kam se jen podíváte.
Při jízdě se vůz chová velice příjemně. Námi testovaný vůz ukrýval pod kapotou motor 1.6 BlueHDI s výkonem 120 koní, který nás příjemně překvapil svou pružností a odhlučněním. To se ale nedá říci o podvozku. Ten sice vzorně tlumil nerovnosti, ale působil na naše poměry dosti hlučně.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?