Peugeot prožívá současné dny ve znamení uvedení faceliftovaných modelů 208 a Partner na český trh. Včera (v úterý 23. června) Peugeot na tiskové konferenci oficiálně zahájil prodej těchto dvou modelů a my jsme samozřejmě u této události nemohli chybět.
Partner je součástí modelové řady Peugeotu již téměř 20 let. Jednou z nejoblíbenějších variant Partnera model Tepee, čili vůz určený primárně pro rodiny s dětmi. A právě faceliftovaný Paugeot Partner Tepee ve verzi Outdoor jsme měli možnost na několik okamžiků otestovat.
Na první pohled jsou patrné změny týkající se exteriéru, hlavně přepracovaný přední nárazník a maska chladiče. V interiéru vás po usednutí překvapí množství místa a přehršel odkládacích prostor, které vás doslova obklopují všude, kam se jen podíváte.
Při jízdě se vůz chová velice příjemně. Námi testovaný vůz ukrýval pod kapotou motor 1.6 BlueHDI s výkonem 120 koní, který nás příjemně překvapil svou pružností a odhlučněním. To se ale nedá říci o podvozku. Ten sice vzorně tlumil nerovnosti, ale působil na naše poměry dosti hlučně.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?