V nedávném článku jsme vám přinesli první skicu, na které se představil nový crossover s třícípou hvězdou ve znaku. Nyní bylo vypuštěno i oficiální video, na kterém se novinka GLC představuje.
Tento nový model nahrazuje v portfoliu Mercedesu model GLK a určitě svému předchůdci nebude dělat ostudu. Jak je vidno na videu, hlavním teritoriem GLC budou městské ulice, ale na rozdíl od většiny současných crossoverů se neztratí ani v terénu.
Při pohledu do interiéru rozhodně nebudeme zklamáni. Ten se nese přesně ve stylu současných modelů Mercedesu a ničím nás pravděpodobně nepřekvapí.
Motory by měl nový GLC převzít z třídy C. Mercedes se dále chlubí také tím, že vůz bude využívat systém vícekomorového vzduchového odpružení, tzv. Air Body Control, který je v tomto segmentu velice unikátní. Dalším tahákem bude volitelná výbava jako například stálý pohon všech kol 4MATIC.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.