Acura NSX se dočká menšího sourozence od Hondy. Ten bude konkurovat Caymanu a Alfě 4C. Pod kapotu dostane hybridní pohonný systém a až 400 koní.
Hypersport NSX vyvolal při svém příchodu na scénu značný rozruch. Nejen, že se jedná o pokračovatele vozu, který miloval i slavný Aerton Senna, ale je to i první supersport na světě, který designovala žena. Díky této hybridní raketě se tak stala značka Acura skloňovaným pojmem ve všech motoristických médiích na dlouhou dobu.
Nyní se zdá, že mateřská Honda je tak trochu žárlivka a ráda by získala nějakou pozornost i pro sebe. To se jí nedávno podařilo s nekompromisním hothatchem Civic Type R, jenže to Hondě není dost.
Server CarAndDriver.com přinesl exklusivní zprávu o tom, že Honda již pracuje na dvoumístném superautě s motorem uprostřed. Bude se jednat v podstatě o zmenšené NSX.
Motor bude přejatý z již zmíněného Type R. Dočká se ale úprav, po kterých bude tento přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec VTEC disponovat až 330 koňskými silami. Po přičtení výkonu z tzv. systému sports hybrid, který si novinka vypůjčí od svého „velkého bratra“, by měl pak vůz dosahovat výkonu celých 400 koní.
Aby vůz dokázal držet krok se svými soupeři v segmentu menších superaut, jako je například Porsche Cayman, je nezbytné, aby vůz nebyl žádný tlouštík. Proto bude konstrukce postavena výhradně z hliníku a uhlíkových vláken.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?