Acura NSX se dočká menšího sourozence od Hondy. Ten bude konkurovat Caymanu a Alfě 4C. Pod kapotu dostane hybridní pohonný systém a až 400 koní.
Hypersport NSX vyvolal při svém příchodu na scénu značný rozruch. Nejen, že se jedná o pokračovatele vozu, který miloval i slavný Aerton Senna, ale je to i první supersport na světě, který designovala žena. Díky této hybridní raketě se tak stala značka Acura skloňovaným pojmem ve všech motoristických médiích na dlouhou dobu.
Nyní se zdá, že mateřská Honda je tak trochu žárlivka a ráda by získala nějakou pozornost i pro sebe. To se jí nedávno podařilo s nekompromisním hothatchem Civic Type R, jenže to Hondě není dost.
Server CarAndDriver.com přinesl exklusivní zprávu o tom, že Honda již pracuje na dvoumístném superautě s motorem uprostřed. Bude se jednat v podstatě o zmenšené NSX.
Motor bude přejatý z již zmíněného Type R. Dočká se ale úprav, po kterých bude tento přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec VTEC disponovat až 330 koňskými silami. Po přičtení výkonu z tzv. systému sports hybrid, který si novinka vypůjčí od svého „velkého bratra“, by měl pak vůz dosahovat výkonu celých 400 koní.
Aby vůz dokázal držet krok se svými soupeři v segmentu menších superaut, jako je například Porsche Cayman, je nezbytné, aby vůz nebyl žádný tlouštík. Proto bude konstrukce postavena výhradně z hliníku a uhlíkových vláken.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.