Americká společnost Cadillac oznámila cenu a termín příchodu evropské verze ostrého sedanu CTS-V.
Do prodeje přijde letos na podzim a v Německu si jej výrobce cení na částku 98,500 Eur. Při Cadillac představil evropskou verzi CTS-V letos v březnu na autosalonu v Ženevě a už tehdy se o něj ze strany veřejnosti strhl velký zájem.
Ostrý hoch z Ameriky se zaměří na evropském trhu na německé trio BMW M5, Mercedes-Benz E63 AMG a Audi RS6. Cadillac se navíc se svým novým CTS-V chlubí výkonem 640 koní, které poskytuje mohutný přeplňovaný osmiválec s objemem 6,2 litru. Výkon jde na zadní kola přes 8-rychlostní automatickou převodovku s pádly pod volantem.
Díky tomu není nereálné zrychlení z 0 na 100 km / h za pouhých 3,7 sekundy a maximální nejvyšší rychlost 320 km / h. Cadillac CTS-V vyjede ve standardu na kolech z lehkých slitin o rozměru 19 palců, přičemž kola nazují spičkové pneumatiky Michelin Pilot Super Sport. O silný brzdný účinek se zas postará brzdový systém od společnosti Brembo.
Mezi další přednosti ultra výkonného CTS-V patří kapota z uhlíkových vláken, 12,3-palcová digitální přístrojová deska, systém jízdního profilu a sportovní sedadla s pořádně pevným bočním vedením.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.