Japonský trh bude brzy obohacen o novou speciální edici současného BMW řady 6.
Automobil je navržen tak, aby vyčníval z davu, takže divize M Performance Edition dodala exklzivní šestce bílý lak karoserie Alpine White. Kromě toho se nově objevila jiná mřížka chladiče z uhlíkových vláken, kryty zpětných zrcátek a 20-palcová M kola z lehkých slitin . Model má také adaptivní LED světlomety a M Sport balíček.
Sportovní styling pokračuje i v kabině, kde jsou přítomné kožené sportovní sedačky s čalouněním Dakota, hlavice řadicí páky z u hlíkových vláken a M sportovní volant. Mezi další přednosti patří pedály z ušlechtilé oceli, obložení z topolového dřeva a balíček Plus. Ten přidává ambientní vnitřní osvětlení a systém automatického dovírání dveří.
Pod kapotou se ukrývá 3,0-litrový šestiválcový motor TwinPower Turbo o výkonu 320 koní a 450 Nm točivého momentu. Motor je spojen s osmi-stupňovou automatickou převodovkou, která posílá výkon na zadní kola.
Produkce vozu bude omezena pouze na 10 kusů a jeho cena začíná na 1 097 9000 jenech (cca 2,2 milionu Kč)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.