Japonský trh bude brzy obohacen o novou speciální edici současného BMW řady 6.
Automobil je navržen tak, aby vyčníval z davu, takže divize M Performance Edition dodala exklzivní šestce bílý lak karoserie Alpine White. Kromě toho se nově objevila jiná mřížka chladiče z uhlíkových vláken, kryty zpětných zrcátek a 20-palcová M kola z lehkých slitin . Model má také adaptivní LED světlomety a M Sport balíček.
Sportovní styling pokračuje i v kabině, kde jsou přítomné kožené sportovní sedačky s čalouněním Dakota, hlavice řadicí páky z u hlíkových vláken a M sportovní volant. Mezi další přednosti patří pedály z ušlechtilé oceli, obložení z topolového dřeva a balíček Plus. Ten přidává ambientní vnitřní osvětlení a systém automatického dovírání dveří.
Pod kapotou se ukrývá 3,0-litrový šestiválcový motor TwinPower Turbo o výkonu 320 koní a 450 Nm točivého momentu. Motor je spojen s osmi-stupňovou automatickou převodovkou, která posílá výkon na zadní kola.
Produkce vozu bude omezena pouze na 10 kusů a jeho cena začíná na 1 097 9000 jenech (cca 2,2 milionu Kč)
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?