Volkswagen už vyvíjí novou generaci elegantního modelu CC, ale ještě než se dočkáme jeho premiéry, tak tu máme novou edici toho stávajícího.
Při pohledu na zatím jediný snímek je vidět lehce agresivnější CC, za což může i paket R-Line. Zvláštní vydání vozu má černý exteriér s bi-xenonovými světlomety a 18-palcovými koly z lehkých slitin Talladega. Balíček R-Line pak přidává sportovnější přední nárazník a nové mlhovky.
V kabině své majitele přivítá vůz potahy sedadel z kůže Nappa, kontrastním prošíváním v barvě Art Grey a dekory v klavírní černi. K dispozici je také informační systém s GPS navigací. Pod kapotou budou k dispozici pouze tři motory. Prvním je jednotka TSI o objemu 1,4 litru s výkonem 150 koní, zbylý motor 2,0 l TDI pak nabídne výkon 150 a 184 koní.
Volkswagen CC Dynamic Black je v současné době k dispozici na objednávku prozatím jen v Německu a to za cenu 38,200 eur.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?