Volvo pokračuje v masivní ofenzivě. Luxusní sedan S90 přijde konkurovat těm nejlepším.
Netrpělivě čekáme na to, až dorazí na náš trh XC90. Volvo stačilo prodat mraky aut ještě před tím, než kdokoliv ze zákazníků viděl skutečné XC90 naživo. Stále ještě automobilka ani jedno nedodala, a i tak po nové XC90 touží sousta zákazníků. Podobný trend by Volvo chtělo nastolit i s ostatními modely.
Další významným modelem v jejich velké ofenzivě je velký sedan S90, ten by měl konkurovat těm nejlepším, tedy Mercedesu třídy S, BMW 7 a Audi A8. Tvrdá konkurence vybičovala konstruktéry Volva k perfektním výkonům a inovativním technologiím. Nové S90 má být převratné auto, jak v technologiích, luxusu a tak i v oblasti bezpečnosti.
První oficiální zmínky se týkají především načasování oficiální premiéry. Ta by měla být na den přesně 11. ledna roku 2016. To znamená, že odhalení plánuje Volvo na autosalon v Detroitu.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?