Volvo pokračuje v masivní ofenzivě. Luxusní sedan S90 přijde konkurovat těm nejlepším.
Netrpělivě čekáme na to, až dorazí na náš trh XC90. Volvo stačilo prodat mraky aut ještě před tím, než kdokoliv ze zákazníků viděl skutečné XC90 naživo. Stále ještě automobilka ani jedno nedodala, a i tak po nové XC90 touží sousta zákazníků. Podobný trend by Volvo chtělo nastolit i s ostatními modely.
Další významným modelem v jejich velké ofenzivě je velký sedan S90, ten by měl konkurovat těm nejlepším, tedy Mercedesu třídy S, BMW 7 a Audi A8. Tvrdá konkurence vybičovala konstruktéry Volva k perfektním výkonům a inovativním technologiím. Nové S90 má být převratné auto, jak v technologiích, luxusu a tak i v oblasti bezpečnosti.
První oficiální zmínky se týkají především načasování oficiální premiéry. Ta by měla být na den přesně 11. ledna roku 2016. To znamená, že odhalení plánuje Volvo na autosalon v Detroitu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?