Volvo pokračuje v masivní ofenzivě. Luxusní sedan S90 přijde konkurovat těm nejlepším.
Netrpělivě čekáme na to, až dorazí na náš trh XC90. Volvo stačilo prodat mraky aut ještě před tím, než kdokoliv ze zákazníků viděl skutečné XC90 naživo. Stále ještě automobilka ani jedno nedodala, a i tak po nové XC90 touží sousta zákazníků. Podobný trend by Volvo chtělo nastolit i s ostatními modely.
Další významným modelem v jejich velké ofenzivě je velký sedan S90, ten by měl konkurovat těm nejlepším, tedy Mercedesu třídy S, BMW 7 a Audi A8. Tvrdá konkurence vybičovala konstruktéry Volva k perfektním výkonům a inovativním technologiím. Nové S90 má být převratné auto, jak v technologiích, luxusu a tak i v oblasti bezpečnosti.
První oficiální zmínky se týkají především načasování oficiální premiéry. Ta by měla být na den přesně 11. ledna roku 2016. To znamená, že odhalení plánuje Volvo na autosalon v Detroitu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.