Lamborghini nyní oficiálně potvrdilo, že luxusní SUV ,Urus, opravdu půjde do výroby a na trh se dostane již v roce 2018.
Nedávno jsme vám přinesli článek s informací, že chystaný záměr Lamborghini ohledně nové továrny na Slovensku se realitou nestane. Nový výrobní závod Lambo plánuje vystavit totiž v Itálii. V této továrně by se měl vyrábět nový model luxusního SUV Urus.
Pokud si ale vzpomínáte z minulého článku, nebylo dosud ale jasná, jestli se Urus vůbec dočká výroby. Nyní ale sám Stephan Winkelman oznámil, že Urus se stane realitou a na světová trhy dorazí již v roce 2018. Vůz bude sdílet koncernovou platformu s budoucí Bentaygou od Bentley a Audi Q7.
Zatím to tedy vypadá, že za pár let se dočkáme obrovské invaze luxusních SUV. Ve vře jsou již zmíněné vozy Q7, Urusu a Bentayga. Ale ani další výrobci nelení a ve vývoji jsou tak kousky od Maserati i Jaguaru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.