Nový modelový rok přináší pro Tiguan drobné změny. Nejvíce se jich událo pod kapotou.
Tiguan pro rok 2015 bude disponovat novými motorizacemi. Změna se odehrála u vznětových přeplňovaných čtyřválců 2,0 TDI. Ty shodně posílili a splňují emisní normu Euro 6.
První, slabší, posílil na výkon 110 kW (150 koní) a jeho spotřeba se bude pohybovat od 5,0 do 5,7 litrů na 100 km.
Silnější dvoulitrový turbodiesel známe například z Octavie RS. Ten oproti předchozímu výkonu 125 kW posílil na 135 kW (184 koní) a jeho spotřeba pod kapotou Tiguanu by neměla překročit hranici 5,7 litru na 100 km v kombinovaném provozu.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.