V roce 2016 se můžeme těšit na novou generaci Chevroletu Camaro. Tato novinka má předčit svého předchůdce, hlavně po stránce aerodynamické. Vůz také zhubnul o 90 kg a podvozek má být až o 28% tužší než v případě starého Camara.
Pokud je vám 13 let a sledujete filmy s takzvanými Transformery, je Chevrolet Camaro pravděpodobně vaše nejoblíbenější vozidlo ve vesmíru. O to větší budete mít radost z chystané novinky od Chevroletu. Camaro přichází již ve své šesté generaci.
Výrobce se hlavně chlubí přepracovanou aerodynamikou. Dle jeho prohlášení, vůz strávil ve větrném tunelu na 350 hodin. Nová generace bude o 90 kilogramů lehčí, než předchůdce a podvozek by měl být až o 28% tužší.
Řidič bude mít na výběr hned ze 4 jízdních režimů. Jedná se o režimy: Sníh/Led, Tour, Sport a Track. O motorizaci zatím oficiálně nebylo vydané žádné prohlášení, ale předpokládá se využití motorů V8, V6 a čtyřválce, který bude konkurovat motoru EcoBoost od Fordu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?