Rychlejší, úspornější a uživatelsky přívětivější automat dostane DS3.
Faceliftované DS3 dostalo nový automat. Ten přináší pohodlnější jízdu, plynulejší odezvu vozidla a snížení spotřeby. Toť slova automobilky. My tento automat známe z jiných modelů. Označení EAT6 jste jistě několikrát mohli vidět v našich testech.
Šestistupňový automat zvládne o 40% rychlejší přeřazování než předchozí automatická převodovka. V kombinaci bude zatím jen s tříválcovým PureTech motorem, který díky přeplňování poskytuje výkon 110 koní.
Spotřeba u tohoto konkrétního motoru s novým automatem má činit pouhých 4,7 litrů na 100km a v případě karoserie kabriolet má spotřeba být 4,9 litrů. Základní cena ve Francii činí 22 000 Euro, tedy necelých 620 tisíc korun. Na české ceny si budeme muset ještě chvíli počkat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.