Rychlejší, úspornější a uživatelsky přívětivější automat dostane DS3.
Faceliftované DS3 dostalo nový automat. Ten přináší pohodlnější jízdu, plynulejší odezvu vozidla a snížení spotřeby. Toť slova automobilky. My tento automat známe z jiných modelů. Označení EAT6 jste jistě několikrát mohli vidět v našich testech.
Šestistupňový automat zvládne o 40% rychlejší přeřazování než předchozí automatická převodovka. V kombinaci bude zatím jen s tříválcovým PureTech motorem, který díky přeplňování poskytuje výkon 110 koní.
Spotřeba u tohoto konkrétního motoru s novým automatem má činit pouhých 4,7 litrů na 100km a v případě karoserie kabriolet má spotřeba být 4,9 litrů. Základní cena ve Francii činí 22 000 Euro, tedy necelých 620 tisíc korun. Na české ceny si budeme muset ještě chvíli počkat.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?