Výrobce Audi představila extra variantu limuzíny A8 s označením Sport. Ta se bude zatím prodávat jen ve Velké Británii.
Ta nahradí v nabídce současnou A8 Sport Executive a je založen na verzi s krátkým rozvorem. Ve výbavě Britové najdou špičkové MatrixBeam LED světlomety, stejně jako decentní změny v designu ve stylu S8. Vůz má také sportovnější postranní prahy a litá 19-palcová kola.
Audi nic moc neřeklo o interiéru, ale Audi potvrdilo, že tam budou sedačky s koženým čalouněním Valcona, GPS navigace a audio systém Bose s výkonem 600W. Pod kapotou budou k dispozici dva motory TDI. První je 3,0-litrový V6 TDI, který produkuje 262 koní, zatímco 4,2-litrový motor V8 TDI vyvíjí 385 koní a 850 Nm točivého momentu. S druhým zmíněným motorem zrychlí A8 z 0 na 100 km/h 4,7 sekundy a spotřebuje 7.2 litru na 100km.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?