Výrobce Audi představila extra variantu limuzíny A8 s označením Sport. Ta se bude zatím prodávat jen ve Velké Británii.
Ta nahradí v nabídce současnou A8 Sport Executive a je založen na verzi s krátkým rozvorem. Ve výbavě Britové najdou špičkové MatrixBeam LED světlomety, stejně jako decentní změny v designu ve stylu S8. Vůz má také sportovnější postranní prahy a litá 19-palcová kola.
Audi nic moc neřeklo o interiéru, ale Audi potvrdilo, že tam budou sedačky s koženým čalouněním Valcona, GPS navigace a audio systém Bose s výkonem 600W. Pod kapotou budou k dispozici dva motory TDI. První je 3,0-litrový V6 TDI, který produkuje 262 koní, zatímco 4,2-litrový motor V8 TDI vyvíjí 385 koní a 850 Nm točivého momentu. S druhým zmíněným motorem zrychlí A8 z 0 na 100 km/h 4,7 sekundy a spotřebuje 7.2 litru na 100km.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.