Výrobce Audi představila extra variantu limuzíny A8 s označením Sport. Ta se bude zatím prodávat jen ve Velké Británii.
Ta nahradí v nabídce současnou A8 Sport Executive a je založen na verzi s krátkým rozvorem. Ve výbavě Britové najdou špičkové MatrixBeam LED světlomety, stejně jako decentní změny v designu ve stylu S8. Vůz má také sportovnější postranní prahy a litá 19-palcová kola.
Audi nic moc neřeklo o interiéru, ale Audi potvrdilo, že tam budou sedačky s koženým čalouněním Valcona, GPS navigace a audio systém Bose s výkonem 600W. Pod kapotou budou k dispozici dva motory TDI. První je 3,0-litrový V6 TDI, který produkuje 262 koní, zatímco 4,2-litrový motor V8 TDI vyvíjí 385 koní a 850 Nm točivého momentu. S druhým zmíněným motorem zrychlí A8 z 0 na 100 km/h 4,7 sekundy a spotřebuje 7.2 litru na 100km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.