Maybach SUV se nedočkáme dokud nedorazí příští generace GLS.
V rozhovoru pro Autocar to uvedl šéf prodeje a marketingu Ola Kallenius. Řekl, že Maybach SUV bude stát na nové generaci GLS. Základ ale neposkytne jen GLS, ale také samotná třída S.
Pravděpodobně se pod kapotou Maybach SUV objeví i dvojitě přeplňovaný vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,0 litru. Ten je v současné době pod kapotou Mercedes-Maybach S600. Nicméně, v nabídce bude i menší dvojitě přeplňovaný vidlicový osmiválec s objemem 4,0 litru.
Zároveň se příliš nepočítá s dieselovou variantou. SUV od Maybachu bude především pro Americký a Čínský trh, na kterých se vznětovým motorům moc neholduje.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.