V Americe je hodně populární sedan se jménem Taurus, který se tam prodává již v několikáté generaci. Až doposud jej Ford odmítal nabízet v Číně, což se ke včerejšku změnilo.
Na výstavě v Šanghaji se totiž ukázal Taurus pro rok 2016, přičemž se jedná o nový sedan pro náročné čínské firemní zákazníky. Pokud jde o design, nový Taurus připomíná ve velké míře menší Mondeo (v USA pod jménem Fusion) a tak si můžeme všimnout šestiúhelníkovoé masky chladiče a ostře vypadajících LED světlometů. Nechybí ani 19-palcová 10-paprsková kola a zadní světla s technologií LED.
Výrobce říká, že interiér nabízí "inteligentní design" s plným panoramatickým střešním oknem, s více než 25 inteligentními skladovacími prostory a velkorysým prostorem pro cestující vzadu. O pohon se postará nový motor s objemem 2,7 litru EcoBoost V6, u kterého zatím nejsou k dispozici technické parametry.
Čínský Ford Taurus se bude vyrábět v nedávno otevřeném závodě Changan Ford Hangzhou Plant, do kterého byla vložena investice 760 milionu dolarů. Jedná se o šestý montážní závod Fordu v Číně a je schopen produkovat až 250.000 vozidel ročně.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.