V Americe je hodně populární sedan se jménem Taurus, který se tam prodává již v několikáté generaci. Až doposud jej Ford odmítal nabízet v Číně, což se ke včerejšku změnilo.
Na výstavě v Šanghaji se totiž ukázal Taurus pro rok 2016, přičemž se jedná o nový sedan pro náročné čínské firemní zákazníky. Pokud jde o design, nový Taurus připomíná ve velké míře menší Mondeo (v USA pod jménem Fusion) a tak si můžeme všimnout šestiúhelníkovoé masky chladiče a ostře vypadajících LED světlometů. Nechybí ani 19-palcová 10-paprsková kola a zadní světla s technologií LED.
Výrobce říká, že interiér nabízí "inteligentní design" s plným panoramatickým střešním oknem, s více než 25 inteligentními skladovacími prostory a velkorysým prostorem pro cestující vzadu. O pohon se postará nový motor s objemem 2,7 litru EcoBoost V6, u kterého zatím nejsou k dispozici technické parametry.
Čínský Ford Taurus se bude vyrábět v nedávno otevřeném závodě Changan Ford Hangzhou Plant, do kterého byla vložena investice 760 milionu dolarů. Jedná se o šestý montážní závod Fordu v Číně a je schopen produkovat až 250.000 vozidel ročně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.