Čína se dočká modernizované A6 s prodlouženým rozvorem již v příštím roce. Hybrid bude kombinovat spalovací motor a elektromotor. Konkrétně čtyřválcový dvoulitr TFSI a elektromotor. Benzinový agregát disponuje výkonem 155 kW a 350 Nm točivého momentu. Elektromotor výkonem 91 kW a maximem točivého momentu 220 Nm.
Kombinovaný výkon je elektronicky přednastavený na 180 kW a 500 Nm. Přičemž hmotnost dosahuje něco málo přes 2000 kg. Výsledná dynamika není ohromující. Zrychlení z 0 na 100 km trvá dlouhých 8,4 sekundy a maximální rychlost je „jen“ 210 km/h.
Devízou této verze má být spotřeba. Kombinovaná spotřeba dle Čínské metodiky měření je 2,2 litru na 100 km. Díky lithium-iontovým bateriím o kapacitě 14,1 kWh umí A6 L e-tron dojet čistě na elektřinu přes 50 km. Kombinovaný dojezd je 880 km.