Nejluxusnější verze Mondea bude bojovat o přízeň náročnějších zákazníků. S prémií to však bude mít velmi těžké, stejně jako s novým Passatem.
Podobně jako Volkswagen, tak i Ford by chtěl svým sedanem, popřípadě kombíkem, střední třídy zamířit na klientelu luxusních značek. Své modely vyšperkovali oba jak se dá a Ford přichází se speciální výbavou Vignale, tedy nejvyšší a neluxusnější, kterou kdy Mondeo v sérii mělo.
Prozatím Ford počítá s prodejem jen v Evropě. Ve Velké Británii odstartuje prodej už za měsíc, přičemž budou následovat i další Evropské státy. Vývoj měl na starosti specializovaný tým z Vignale Center.
Nebudeme vypisovat co vše bude taková verze mít. Zmíníme však unikátní systém, který si ve verzi Vignale odbude premiéru. Jedná se o Active Noise Cancellation, tedy technologii, která pomocí tří mikrofonů detekuje hluk v kabině od motoru a pomocí reproduktorů vysílá rušivé zvukové vlny a tím eliminuje hluk v kabině.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.