Divize Hyundai Motor America oznámila, že sedan Genesis dostane za pár let do nabídky i nový twin-turbo motor V6.
Jak je jasné, informace se týká prozatím jen amerického trhu, ale kdo ví, třeba se časem dočkáme i my Evropané. V rozhovoru to prozradil americký generální ředitel Dave Zuchowski, který na autosalonu v New Yorku řekl, že vůz dostane nově vyvinutý twin-turbo motor V6 v roce 2017 nebo 2018.
Prozatím se spekuluje o motoru V8 5.0L, který poskytuje 420 koní a 519 Nm točivého momentu. Hmotnost motoru bude podstatně nižší ve srovnání se současným motorem 3.8 V8, zatímco klesnout má i spotřeba paliva.
Dave Zuchowski však ve sdílení informací pokračoval a řekl, že Hyundai bude pokračovat s dnes tak oblíbeným downsizingem. Jedním z posledních příkladů je nový Tucson / ix35, který lze v USA objednat se čtyřválcovým 1,6 litrovým přeplňovaným benzínovým motorem o výkonu 175 koní a 264 Nm.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.