Divize Hyundai Motor America oznámila, že sedan Genesis dostane za pár let do nabídky i nový twin-turbo motor V6.
Jak je jasné, informace se týká prozatím jen amerického trhu, ale kdo ví, třeba se časem dočkáme i my Evropané. V rozhovoru to prozradil americký generální ředitel Dave Zuchowski, který na autosalonu v New Yorku řekl, že vůz dostane nově vyvinutý twin-turbo motor V6 v roce 2017 nebo 2018.
Prozatím se spekuluje o motoru V8 5.0L, který poskytuje 420 koní a 519 Nm točivého momentu. Hmotnost motoru bude podstatně nižší ve srovnání se současným motorem 3.8 V8, zatímco klesnout má i spotřeba paliva.
Dave Zuchowski však ve sdílení informací pokračoval a řekl, že Hyundai bude pokračovat s dnes tak oblíbeným downsizingem. Jedním z posledních příkladů je nový Tucson / ix35, který lze v USA objednat se čtyřválcovým 1,6 litrovým přeplňovaným benzínovým motorem o výkonu 175 koní a 264 Nm.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?