Divize Hyundai Motor America oznámila, že sedan Genesis dostane za pár let do nabídky i nový twin-turbo motor V6.
Jak je jasné, informace se týká prozatím jen amerického trhu, ale kdo ví, třeba se časem dočkáme i my Evropané. V rozhovoru to prozradil americký generální ředitel Dave Zuchowski, který na autosalonu v New Yorku řekl, že vůz dostane nově vyvinutý twin-turbo motor V6 v roce 2017 nebo 2018.
Prozatím se spekuluje o motoru V8 5.0L, který poskytuje 420 koní a 519 Nm točivého momentu. Hmotnost motoru bude podstatně nižší ve srovnání se současným motorem 3.8 V8, zatímco klesnout má i spotřeba paliva.
Dave Zuchowski však ve sdílení informací pokračoval a řekl, že Hyundai bude pokračovat s dnes tak oblíbeným downsizingem. Jedním z posledních příkladů je nový Tucson / ix35, který lze v USA objednat se čtyřválcovým 1,6 litrovým přeplňovaným benzínovým motorem o výkonu 175 koní a 264 Nm.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.