Mazda vypouští do světa novou verzi svého modelu MX-5,vyšší výkon nečekejte, i tak ale bude určena pro zapálenější řidiče.
Mazda MX-5 už prošla dílnami různých úpravců a tunnerů, navyšování výkonů, nový body-kit či změna některých dílů. To vše se však dělo bez účasti automobilky samotné. Nyní nám však přináší oficiální vylepšenou verzi.
Tu pojmenovala MX-5 Club a svou premiéru si odbyla na newyorském autosalonu, kde také zveřejnila oficiální fotografie a podrobnější informace o tom, jakých vylepšení jsme se dočkali.
Počínaje méně důležitými změnami v podobě 17“ kol, předního spitteru či zadního spoileru, které vedou k lepší aerodynamice a údajně i lepšímu přítlaku, přes důležitější novinky. A to samosvornému diferenciálu, který nalezneme na zadní nápravě.
Za příplatek budou nabízeny i kovaná 17“ kola od BBS, přibydou i brzdy s třmeny Brembo a nebo nástavce prahů. Uvnitř nalezneme nový infotainment Mazda Connect se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, usb portem a audiosystémem Bose.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.