Na internetu se včera objevili snímky speciálně zbaveného Audi S8, které má na svědomí divize Audi Exclusive.
Faceliftovaná S8 je ohodnocena 116,900 Eury a jen samotná barva vás bude stát navíc 3,100 Eur. Litá kola o velikosti 21 palců jsou k dispozici za dalších dva tisíce eur. Tento konkrétní vůz má také vykládaný středový panel topolovým dřevem spolu s koženým paketem Valcona v kombinaci se šedou.
Pod kapotou je umístěn sériový twin-turbo 8-válec 4.0 TFSI s výkonem 520 koní a 650 Nm točivého momentu. Díky tomu S8 zrychlí z 0-100 km / h za 4,1 sekundy a dosáhne elektronicky omezené nejvyšší rychlosti 250 km / h. Automobil se vším všudy váží 1990 kg a je standardně dodáván s pohonem všech kol quattro, který posílá sílu motoru na kola přes osmistupňovou převodovkou tiptronic.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.