Takhle by mohla vypadat silnější, lehčí, prostě ještě surovější verze už tak extrémního stroje, Caymana GT4.
Včera jsme psali o tom, jaký úspěch Porsche sklízí s novým Caymanem GT4. Tomu nadělila do vínku atmosférický plochý šestiválec s výkonem 385 koní, pohonem výhradně zadní nápravy a manuální šesti stupňovou převodovkou.
Je to recept podle staré receptury. Dávno vyšel z módy. Dnes jede přeplňování, pohon všech kol a automat. I přesto, že je to auto „ze staré školy“, získalo si během chvíle nebývalý obdiv. Majetní klienti Porsche teď prahnou po něčem ještě silnějším a extrémnějším.
Tím by mohla být verze GT4 RS. Jak by mohla vypadat se můžete podívat na znázornění od Design House Ps-Garage. Tamní designéři si trochu pohráli na počítači se vzhledem současné GT4, nadělili mu prvky z 911 RS a výsledek stojí zato. Pokud něco takového skutečně Porsche vyrobí, bude to jedno z posledních opravdových aut, dle starých zvyklostí. Jen a pouze pro náruživé řidiče…
Zdroj: ps-garage.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?