Takhle by mohla vypadat silnější, lehčí, prostě ještě surovější verze už tak extrémního stroje, Caymana GT4.
Včera jsme psali o tom, jaký úspěch Porsche sklízí s novým Caymanem GT4. Tomu nadělila do vínku atmosférický plochý šestiválec s výkonem 385 koní, pohonem výhradně zadní nápravy a manuální šesti stupňovou převodovkou.
Je to recept podle staré receptury. Dávno vyšel z módy. Dnes jede přeplňování, pohon všech kol a automat. I přesto, že je to auto „ze staré školy“, získalo si během chvíle nebývalý obdiv. Majetní klienti Porsche teď prahnou po něčem ještě silnějším a extrémnějším.
Tím by mohla být verze GT4 RS. Jak by mohla vypadat se můžete podívat na znázornění od Design House Ps-Garage. Tamní designéři si trochu pohráli na počítači se vzhledem současné GT4, nadělili mu prvky z 911 RS a výsledek stojí zato. Pokud něco takového skutečně Porsche vyrobí, bude to jedno z posledních opravdových aut, dle starých zvyklostí. Jen a pouze pro náruživé řidiče…
Zdroj: ps-garage.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?