Takhle by mohla vypadat silnější, lehčí, prostě ještě surovější verze už tak extrémního stroje, Caymana GT4.
Včera jsme psali o tom, jaký úspěch Porsche sklízí s novým Caymanem GT4. Tomu nadělila do vínku atmosférický plochý šestiválec s výkonem 385 koní, pohonem výhradně zadní nápravy a manuální šesti stupňovou převodovkou.
Je to recept podle staré receptury. Dávno vyšel z módy. Dnes jede přeplňování, pohon všech kol a automat. I přesto, že je to auto „ze staré školy“, získalo si během chvíle nebývalý obdiv. Majetní klienti Porsche teď prahnou po něčem ještě silnějším a extrémnějším.
Tím by mohla být verze GT4 RS. Jak by mohla vypadat se můžete podívat na znázornění od Design House Ps-Garage. Tamní designéři si trochu pohráli na počítači se vzhledem současné GT4, nadělili mu prvky z 911 RS a výsledek stojí zato. Pokud něco takového skutečně Porsche vyrobí, bude to jedno z posledních opravdových aut, dle starých zvyklostí. Jen a pouze pro náruživé řidiče…
Zdroj: ps-garage.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.