Nový Ford S-Max je dalším modelem, který Ford přivezl do Ženevy.
S-Max Titanium Sport, nejvyšší výbava svou živou premiéru odbývá až nyní v Ženevě. Ford se rozhodl to nejlepší pro S-Max odlišit od ostatních výbav co možná nejvýrazněji. O tom, že máte to nejlepší, vás bude ujišťovat speciální exteriérový balíček, který obsahuje mimo jiné i zadní spoiler. Dále 18-ti palcová kola v pětipaprskovém designu.
Výbava nezapomněla ani na přídomek Sport a její skutečný význam. Proto S-Max dostává sportovní podvozek, který by neměl zapomínat ani na pohodlí ani na větší stabilitu v zatáčkách. Uvnitř vozu vás budou hýčkat kožená sedadla s červeným prošíváním. Pocit prostoru podtrhuje prosklená panoramatická střecha s elektrickým ovládáním.
V noci budou řidiči na cestu svítit adaptivní LED světlomety s technologií Highbeam, která neoslní protijedoucí vozidla. Automaticky po detekování protijedoucího vozu vypnou příslušné diody tak, aby jej neoslnily.
S-Max Titanium Sport, bude dodáván sériově s inteligentním systémem pohonu všech kol. V nabídce motorů přibude i nový 1,5 litrový EcoBoost s výkonem 118 kW (160 koní).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?