Nový Ford S-Max je dalším modelem, který Ford přivezl do Ženevy.
S-Max Titanium Sport, nejvyšší výbava svou živou premiéru odbývá až nyní v Ženevě. Ford se rozhodl to nejlepší pro S-Max odlišit od ostatních výbav co možná nejvýrazněji. O tom, že máte to nejlepší, vás bude ujišťovat speciální exteriérový balíček, který obsahuje mimo jiné i zadní spoiler. Dále 18-ti palcová kola v pětipaprskovém designu.
Výbava nezapomněla ani na přídomek Sport a její skutečný význam. Proto S-Max dostává sportovní podvozek, který by neměl zapomínat ani na pohodlí ani na větší stabilitu v zatáčkách. Uvnitř vozu vás budou hýčkat kožená sedadla s červeným prošíváním. Pocit prostoru podtrhuje prosklená panoramatická střecha s elektrickým ovládáním.
V noci budou řidiči na cestu svítit adaptivní LED světlomety s technologií Highbeam, která neoslní protijedoucí vozidla. Automaticky po detekování protijedoucího vozu vypnou příslušné diody tak, aby jej neoslnily.
S-Max Titanium Sport, bude dodáván sériově s inteligentním systémem pohonu všech kol. V nabídce motorů přibude i nový 1,5 litrový EcoBoost s výkonem 118 kW (160 koní).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.