Ředitel Daimleru promluvil o případném rozšíření nabídky o menší modely.
Dieter Zetsche se rozpovídal o případném rozšíření nabídky o konkurenty pro Audi Q1 a Audi A1. Dle jeho slov si automobilka Mercedes myslí, že vstup do těchto segmentů nemá smysl.
Údajně nevidí příliš velký potenciál v tom, nabízet neplnohodnotné zmenšeniny již existujících modelů. Navíc tvrdí, že u Mercedesu pro takto malé SUV prostě není místo.
Ohledně malého konkurenta pro Audi A1, které je mimochodem velmi úspěšné, mluvil jen krátce. Přesto zdůraznil, že se Mercedes nehodlá pouštět do sfér Smartu. Opět může Audi v klidu spát. Tedy do té doby, než s podobnými modely dorazí BMW.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.