Ředitel Daimleru promluvil o případném rozšíření nabídky o menší modely.
Dieter Zetsche se rozpovídal o případném rozšíření nabídky o konkurenty pro Audi Q1 a Audi A1. Dle jeho slov si automobilka Mercedes myslí, že vstup do těchto segmentů nemá smysl.
Údajně nevidí příliš velký potenciál v tom, nabízet neplnohodnotné zmenšeniny již existujících modelů. Navíc tvrdí, že u Mercedesu pro takto malé SUV prostě není místo.
Ohledně malého konkurenta pro Audi A1, které je mimochodem velmi úspěšné, mluvil jen krátce. Přesto zdůraznil, že se Mercedes nehodlá pouštět do sfér Smartu. Opět může Audi v klidu spát. Tedy do té doby, než s podobnými modely dorazí BMW.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?