Nejen malé MiTo Racer se ukáže za pár dní v Ženevě. Automobilka Alfa Romeo na svém stánku ukáže i speciální verzi Giulietty s přízviskem Collezione.
Ta nabídne k dobru oproti svým "obyčejným verzím" přední mlhovky, černé kryty zpětných zrcátek a litá kola o rozměru 17 palců. Zákazníci si mohou také objednat černou střechu, to aby vaše Alfa měla ještě vytříbenější vzhled.
Změny se dotknou i kabiny, kde majitelé najdou dvoubarevná kožená sedadla s kontrastním prošíváním a saténově chromované akcenty. Model má také kůží potažený volant, samostmívající se vnitřní zpětné zrcátko, duální automatickou klimatizaci a v neposlední řadě nechybí ani infotainment systém Uconnect. Ten může být spojen s dotykovým displejem o rozměru 5 nebo 6,5 palce.
Zvláštní vydání Giulietty půjde do prodeje letos v dubnu a dostane pod kapotu širokou škálu motorů:
- naftová jednotka 1,6 JTDM s výkonem 120 koní
- 2,0-litrový motor JTDM Multijet s výkonem 150 koní
- 2,0-litrový motor JTDM s výkonem 175 koní
- 1,4-litrový motor MultiAir s výkony 120 a 170 koní
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.