Do Ženevy dorazí taktéž automobilka Alfa Romeo, která zde za pár dní ukáže ostře vypadající MiTo Racer.
Malé MiTo apeluje především na "zralejší klientelu," verze Racer má saténově chromované akcenty, jedinečné kryty zpětných zrcátek a sportovní litá kola o rozměru 17 palců. Vůz má také chromované koncovky výfuku a speciální závodní polep karoserie.
V kabině se ocitla šedá textilní sedadla s hnědými akcenty a opěrkami hlavy s logem výrobce. Nechybí ani hnědé kontrastní prošívání a značkové koberce Alfa Romeo. Další významné změny zahrnují pozměněná palubní deska a zdokonalený infotainment systém Uconnect s displejem o rozměru pěti palců.
Speciální Alfa Romeo MiTo Racer se začne prodávat v dubnu a bude nabízena s různými motory, včetně naftové jednotky o objemu 1,3 litru JTDM s výkonem 85 koní. Benzínové jednotky zastoupí 1,4-litrový MultiAir s výkonem 140 koní.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?