Do Ženevy dorazí taktéž automobilka Alfa Romeo, která zde za pár dní ukáže ostře vypadající MiTo Racer.
Malé MiTo apeluje především na "zralejší klientelu," verze Racer má saténově chromované akcenty, jedinečné kryty zpětných zrcátek a sportovní litá kola o rozměru 17 palců. Vůz má také chromované koncovky výfuku a speciální závodní polep karoserie.
V kabině se ocitla šedá textilní sedadla s hnědými akcenty a opěrkami hlavy s logem výrobce. Nechybí ani hnědé kontrastní prošívání a značkové koberce Alfa Romeo. Další významné změny zahrnují pozměněná palubní deska a zdokonalený infotainment systém Uconnect s displejem o rozměru pěti palců.
Speciální Alfa Romeo MiTo Racer se začne prodávat v dubnu a bude nabízena s různými motory, včetně naftové jednotky o objemu 1,3 litru JTDM s výkonem 85 koní. Benzínové jednotky zastoupí 1,4-litrový MultiAir s výkonem 140 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.