Je to pár týdnů zpět, kdy Fiat uvedl novou generaci modelu Doblo. Dneškem se na veřejnost dostala i zvýšená verze s názvem Doblo Trekking.
Jeho živou premiéru čekejme za pár dní na autosalonu v Ženevě a jedná se o robustnější verzi současného Dobla. Změnou prošly nárazníky, přibyla hromada ochranných černých plastů a o 10 mm vyšší světlá výška. Model má také mlhové světlomety, tónovaná boční skla a exkluzivní 16-palcová litá kola s celoročními pneumatikami.
Kabina je podobná jako u standardního modelu, na přání však může být vybavena koženými sedačkami z "eko" kůže. Ekologickou kůži najdeme i na palubní desce a na volantu. Ve výbavě nebude v základu chybět tempomat a infotainment systém Uconnect s GPS navigací.
Bohužel, verze Trekking nemá stálý pohon všech kol, místo něj Fiat instaloval nový trakční systém, který slibuje zvýšení přilnavosti v "obtížných terénech." Co se týče motorizací pro zvýšené Doblo, Fiat potvrdil, že provedení Trekking bude k dispozici se všemi motory, které nabízí i klasická verze.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?