Je to pár týdnů zpět, kdy Fiat uvedl novou generaci modelu Doblo. Dneškem se na veřejnost dostala i zvýšená verze s názvem Doblo Trekking.
Jeho živou premiéru čekejme za pár dní na autosalonu v Ženevě a jedná se o robustnější verzi současného Dobla. Změnou prošly nárazníky, přibyla hromada ochranných černých plastů a o 10 mm vyšší světlá výška. Model má také mlhové světlomety, tónovaná boční skla a exkluzivní 16-palcová litá kola s celoročními pneumatikami.
Kabina je podobná jako u standardního modelu, na přání však může být vybavena koženými sedačkami z "eko" kůže. Ekologickou kůži najdeme i na palubní desce a na volantu. Ve výbavě nebude v základu chybět tempomat a infotainment systém Uconnect s GPS navigací.
Bohužel, verze Trekking nemá stálý pohon všech kol, místo něj Fiat instaloval nový trakční systém, který slibuje zvýšení přilnavosti v "obtížných terénech." Co se týče motorizací pro zvýšené Doblo, Fiat potvrdil, že provedení Trekking bude k dispozici se všemi motory, které nabízí i klasická verze.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?