Velmi úspěšný model značky, se po necelých čtyřech letech dočkal faceliftu. Co je nového?
O tom, že Evoque nebyl krok vedle, se automobilka už dávno přesvědčila. Přes 400 tisíc prodaných aut a rostoucí zájem z řad zákazníků jasně ukazuje, jak dobré bylo rozhodnutí rozšířit nabídku o menší, přesto velice atraktivní a dobrý model.
Nyní přichází po necelých čtyřech letech facelift. Ten přináší krom nového nárazníku, masky chladiče, zadního spoileru či výrazněji tvarované kapoty i nová světla a motor.
Pod kapotou je nově k dispozici čtyřválcový vznětový dvoulitr s hliníkovým blokem motoru. Ten má výkon 110 kW a Evoque by s ním měl jezdit v kombinovaném režimu se spotřebou pouhých 4,2 litrů nafty na 100 km. Výkonnější verze má 132 kW. Silnější benzinový přeplňovaný dvoulitr má výkon 177 kW, ale spotřeba už není tak příznivá, konkrétně 7,8 litrů na 100 km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.