První oficiální obrázky faceliftu rodinného Sharanu se včera díky samotnému Volkswagenu dostali na veřejnost.
Přiostření styling karoserie ale i tak vůz moc neodlišil od jeho předchůdce. V základu se nyní Sharan bude dodávat s LED zadními světly, do nabídky se dostanou nová kola z lehkých slitin Jakarat a dva další odstíny s názvem Hudson Bay a Crimson Red Metallic.
Pokud jde o interiér a výbavu, nový Sharan dostal i program Apple CarPlay a systém Android. Zákazníci si mohou vybrat z 5-palcového nebo 6,5-palcového displeje se systémem Discovery Media. Ostatní změny v kabině zahrnují přepracovaný volant, nový barevný multifunkční displej a volitelná elektrická sedadla s masážní funkcí, která lze nastavit ve 12 směrech.
Další důležité změny nastaly pod kapotou, kde se nově může usadit zážehový motor 1,4 TSI s výkonem 150 koní. Další v nabídce je motor 2,0 TSI s 220 końmi a tři naftové jednotky TDI s výkony 115, 150 a 184 koní. Za příplatek lze motor 2.0 TDI s 150 koňmi spárovat s pohonem všech kol 4Motion.
Volkswagen přidal Sharanu i několik bezpečnostních a asistenčních systémů, jako jsou Blind Spot Monitor, systém nouzového brzdění, adaptivní tempomat a funkce Hold Auto s asistentem rozjezdu do kopce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.