Australská média získala nové informace o okruhové verzi nového Astonu Martin. Ta má název Vulcan a jejím protivníkem se má stát Ferrari FXX K.
Začátkem tohoto týdne vydala automobilka Aston Martin první snímek a dnes vám přinášíme i video. To naznačuje, co máme od Astonu Vulcan čekat. Jeho premiéra se uskuteční v Ženevě 3. března a zatím nejsou k dispozici žádné další podrobnosti o vozidle. Jisté je jedno, půjde o omezenou edici čítající 30 kusů a auto bude určeno výhradně na okruh.
Aston Martin má být nejextrémnějšín závodním vozem v historii značky vůbec a pochlubit se má závodní kabinou se závodními sedačkami a bezpečnostní klecí. Aston Martin Vulcan prý bude dodáván současně se závodním tréninkovým programem, stejně jako to nabízí Ferrari pro své FXX K a nebo McLaren pro model P1 GTR.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.