Audi vydala několik snímků, které naznačují, že na blížícím se autosalonu v Ženevě nejspíš uvidíme i rodiné provedení konceptu Prologue.
To nese typické označení Avant a zaměřit se má hlavně proti Mercedesu CLS Shooting Brake. Audi již řeklo, že koncept Prologue bude ovlivňovat budoucí podoby jejich vozidel, počínaje A6, A7 a A8 konče. Dlouhý a elegantní koncept nabízí nízkou linii střechy spolu s obří hexagonální mřížkou chladiče a velká pětipaprsková kola z lehkých slitin.
Vpředu jsou umístěny maticové LED světlomety a velký otvor pro přívod vzduchu. Vzadu taktéž nechybí LED zadní světla, decentní zadní spoiler a velké šestihranné výfukové potrubí zabudované v zadním nárazníku, což má poskytnout uhlazenější vzhled. Pokud jde o kabinu, prakticky zde nenajdete žádná tlačítka a asi i proto Audi představí koncept Prologue Avant hned s několika dotykovými displeji typu OLED. Ty se nesou přes celou šířku přístrojové desky.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.