Audi vydala několik snímků, které naznačují, že na blížícím se autosalonu v Ženevě nejspíš uvidíme i rodiné provedení konceptu Prologue.
To nese typické označení Avant a zaměřit se má hlavně proti Mercedesu CLS Shooting Brake. Audi již řeklo, že koncept Prologue bude ovlivňovat budoucí podoby jejich vozidel, počínaje A6, A7 a A8 konče. Dlouhý a elegantní koncept nabízí nízkou linii střechy spolu s obří hexagonální mřížkou chladiče a velká pětipaprsková kola z lehkých slitin.
Vpředu jsou umístěny maticové LED světlomety a velký otvor pro přívod vzduchu. Vzadu taktéž nechybí LED zadní světla, decentní zadní spoiler a velké šestihranné výfukové potrubí zabudované v zadním nárazníku, což má poskytnout uhlazenější vzhled. Pokud jde o kabinu, prakticky zde nenajdete žádná tlačítka a asi i proto Audi představí koncept Prologue Avant hned s několika dotykovými displeji typu OLED. Ty se nesou přes celou šířku přístrojové desky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.