Pagani vydalo novou tiskovou zprávu, ve které říká, že současný hypersport Huayra je již naplno vyprodán.
Nástupce legendární Zondy tak již není možno objednat. Jedinou možností jak jí vlastnit, je počkat si na někoho, kdo ji prodá do "druhé" ruky, samozřejmě s nepříliš nízkou cenou. Podrobnosti o ukončení výroby jsou omezeny, ale podle zdroje GT Spirit byla výroba zastavena u 100. kusu. Ve spolupráci s firmou AMG se navíc u všech pod kapotou objevil twin-turbo 6,0-litrový motor V12.
Ten nabízí výkon 730 koní a 1000 Nm točivého momentu. Všech 100 modelů bylo údajně ihned prodáno a že by se chystala další várka, je hodně nepravděpodobné. Kdo si teď začal nadávat, žže nebyl rychlejší v její koupi, může si počkat na rok 2015. Tehdy se na trh dostane otevřená Huayra Roadster.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.