Pagani vydalo novou tiskovou zprávu, ve které říká, že současný hypersport Huayra je již naplno vyprodán.
Nástupce legendární Zondy tak již není možno objednat. Jedinou možností jak jí vlastnit, je počkat si na někoho, kdo ji prodá do "druhé" ruky, samozřejmě s nepříliš nízkou cenou. Podrobnosti o ukončení výroby jsou omezeny, ale podle zdroje GT Spirit byla výroba zastavena u 100. kusu. Ve spolupráci s firmou AMG se navíc u všech pod kapotou objevil twin-turbo 6,0-litrový motor V12.
Ten nabízí výkon 730 koní a 1000 Nm točivého momentu. Všech 100 modelů bylo údajně ihned prodáno a že by se chystala další várka, je hodně nepravděpodobné. Kdo si teď začal nadávat, žže nebyl rychlejší v její koupi, může si počkat na rok 2015. Tehdy se na trh dostane otevřená Huayra Roadster.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?