Pagani vydalo novou tiskovou zprávu, ve které říká, že současný hypersport Huayra je již naplno vyprodán.
Nástupce legendární Zondy tak již není možno objednat. Jedinou možností jak jí vlastnit, je počkat si na někoho, kdo ji prodá do "druhé" ruky, samozřejmě s nepříliš nízkou cenou. Podrobnosti o ukončení výroby jsou omezeny, ale podle zdroje GT Spirit byla výroba zastavena u 100. kusu. Ve spolupráci s firmou AMG se navíc u všech pod kapotou objevil twin-turbo 6,0-litrový motor V12.
Ten nabízí výkon 730 koní a 1000 Nm točivého momentu. Všech 100 modelů bylo údajně ihned prodáno a že by se chystala další várka, je hodně nepravděpodobné. Kdo si teď začal nadávat, žže nebyl rychlejší v její koupi, může si počkat na rok 2015. Tehdy se na trh dostane otevřená Huayra Roadster.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?