Japonské Subaru oznámilo bližší informace o evropské specifikaci nového modelu Levorg a Outback. Oba se přitom ukáží již příští měsíc na autosalonu v Ženevě.
První na řadě je Levorg, který na trh přišel již loni v Japonsku a teprve nyní se pomalu dostává na starý kontinent. Subaru zatím nezveřejnilo úplné technické podrobnosti, ale evropské provedení dostane výhradně motor přeplňovaný 1,6 litrový motor s výkonem 170 koní a 250 Nm točivého momentu. Naopak se nejspíše nedočkáme benzínového 2,0 litru s výkonem 300 koní a 400 Nm. Oba motory pracují s automatem CVT, který posílá výkon na obě nápravy.
Subaru Levorg disponuje délkou 4 690 mm, šířkou 1 780 mm, výškou 1 485 mm a rozvorem 2 650 mm. Pokud jde o Outback , ten se představil již v v loňském roce na výstavě New York Auto Show a do prodeje v Evropě dorazí v průběhu jara. Celou nabídku motorizací pro Evropu zatím ještě neznáme, ale americký model dostane 5-válec o objemu 2,5 litru s výkonem 175 koní a 235 Nm. Do nabídky přibude i větší 6-válec s objemem 3,6 litru, který nabízí 256 koní a 334 Nm.. Tyto motory jsou spojeny s převodovkou Lineartronic CVT a výkon jde opět na obě nápravy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.