Výrobce superrychlých automobilů Koenigsegg celkem v tichosti oznámil plán, že v na letošním ročníku autosalonu v Ženevě uvede ještě rychlejší model Agera RS.
Společnost zatím udržuje veškeré informace pod pokličkou, ale Agera RS pravděpodobně bude vysoce výkonou verzí současné Agery R. To by mohlo znamenat, že tajemná Agera R, jenž havarovala v loňském roce na Nürburgringu, byla vlastně prototypem verze brzo představené verze RS.
Agera RS se zcela jistě dočká ještě vyššího výkonu než má eRko. To však již dnes nabízí twin-turbo 5,0 litrový osmiválec, který se vyvíjí 1115 koní a 1200 Nm točivého momentu. To umožňuje vozu zrychlit z 0 - 100 km / h za 2,9 sekundy, z 0 - 200 km / h za 7,5 sekundy a maximální rychlost je okolo 390 km / h. Je tak otázkou, s čím přijde Agera RS, protože již výše zmíněné údaje jsou více než rychlé.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.