Výrobce superrychlých automobilů Koenigsegg celkem v tichosti oznámil plán, že v na letošním ročníku autosalonu v Ženevě uvede ještě rychlejší model Agera RS.
Společnost zatím udržuje veškeré informace pod pokličkou, ale Agera RS pravděpodobně bude vysoce výkonou verzí současné Agery R. To by mohlo znamenat, že tajemná Agera R, jenž havarovala v loňském roce na Nürburgringu, byla vlastně prototypem verze brzo představené verze RS.
Agera RS se zcela jistě dočká ještě vyššího výkonu než má eRko. To však již dnes nabízí twin-turbo 5,0 litrový osmiválec, který se vyvíjí 1115 koní a 1200 Nm točivého momentu. To umožňuje vozu zrychlit z 0 - 100 km / h za 2,9 sekundy, z 0 - 200 km / h za 7,5 sekundy a maximální rychlost je okolo 390 km / h. Je tak otázkou, s čím přijde Agera RS, protože již výše zmíněné údaje jsou více než rychlé.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?