Čtenář zahraničního serveru Wordcarfans se jménem Yasid Oozeear zveřejnil vlastní designovou studii okruhové verze Ferrari 488 s názvem GTBX.
Začátkem týdne Ferrari představilo nástupce populárního 458 talia s názvem 488 GTB a už se nám na webu ukazuje ostrá vize na okruh 488 GTBX. Své využití by našlo jen na závodních tratích a po vzoru závodních Ferrari dostalo i 488 GTBX odehlečenou sportovní karoserii, nižší a širší rozchod kol a díly z uhlíkových vláken.
Ferrari 488 GTBX přichází s výrazným předním splitterem, předními otvory pro přívod vzduchu, odlišnými zpětnými zrcátky a masivním zadním křídlem. To vše je vyrobeno v rámci úspory váhy z uhlíkových vláken. Okruhové 488 GTB se na snímku chlubí i ventilovanou přední kapotou se zámky, žlutě tónovanými předními světlomety a typickou barevnou trikolorou.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?