Včerejší finále amerického Super Bowlu je ideální šancí na zviditelnění jakékoliv firmy na světě. Během reklam se představují nové produkty a nechybí ani premiéry nových modelů, tak jako to udělal Nissan.
Čistě pro zajímavost, cena 30 sekundového prostoru pro reklamu činila letos 4,5 milionů dolarů. V záplavě firem se tak umístil i Nissan, který předčasně odhaluje novou generaci sedanu Maxima. Ten je inspirován konceptem Sports Sedan z roku 2013 a v souvislosti s reklamou vydal výrobce i tiskovou zprávu.
Automobilka v něm píše, že veškeré detaily o nové Maximě budou oznámeny v nejbližší době. Nejbližším autosalonem je výstava v Chicagu, takže už za dva týdny se dozvíme další podrobností o novém sedanu, který má zatočit se stále sílící konkurencí. Je také dost možné, že výrobce chtěl na Maximu upoutat co největší pozornost a detaily bude držet pod pokličkou až do dubna, kdy se koná autosalon v New Yorku.
Jediné co vlastně již dnes víme, je to, že pod kapotou se objeví 3,5litrový šestiválec, který nabídne výkon přes 300 koní. Další volbou bude hybridní ústrojí složené s 2,5litrového čtyřválce a elektromotoru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.