Včerejší finále amerického Super Bowlu je ideální šancí na zviditelnění jakékoliv firmy na světě. Během reklam se představují nové produkty a nechybí ani premiéry nových modelů, tak jako to udělal Nissan.
Čistě pro zajímavost, cena 30 sekundového prostoru pro reklamu činila letos 4,5 milionů dolarů. V záplavě firem se tak umístil i Nissan, který předčasně odhaluje novou generaci sedanu Maxima. Ten je inspirován konceptem Sports Sedan z roku 2013 a v souvislosti s reklamou vydal výrobce i tiskovou zprávu.
Automobilka v něm píše, že veškeré detaily o nové Maximě budou oznámeny v nejbližší době. Nejbližším autosalonem je výstava v Chicagu, takže už za dva týdny se dozvíme další podrobností o novém sedanu, který má zatočit se stále sílící konkurencí. Je také dost možné, že výrobce chtěl na Maximu upoutat co největší pozornost a detaily bude držet pod pokličkou až do dubna, kdy se koná autosalon v New Yorku.
Jediné co vlastně již dnes víme, je to, že pod kapotou se objeví 3,5litrový šestiválec, který nabídne výkon přes 300 koní. Další volbou bude hybridní ústrojí složené s 2,5litrového čtyřválce a elektromotoru.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.