Bentley nechce být automobilkou, která prodá pár set aut ročně. Ve změně pomůže nejen SUV ale i menší sedan.
Chrlit jedno auto za druhým a stále si udržet renomé luxusní automobilky, která patří k tomu nejlepšímu, co si vůbec můžete přát. Nějak nám to nejde dohromady. Zaprvé proto, že to nejluxusnější je vzácné a tudíž hodně prodaných aut vezme jistou část exkluzivity.
A zadruhé proto, že jakmile bude v nabídce malý levný model vedle drahých prémiových, stane se z Bentley o něco méně vážená automobilka. Ale jejich vedení mluví jasně. Nové zákazníky získáme díky menšímu Bentley a SUV.
Právě menší Benteley má tvořit bránu do světa Bentley. Už v roce 2013 se o něm mluvilo, kde se také spekulovalo, z jakého modelu si vezme základ. Pravděpodobně to bude platforma MSB od Porsche, respektive koncernu. Na ní má dorazit také nová Panamera. Menší Bentley však dorazí nejdříve až v roce 2018.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?