Již loni v září Volvo potvrdilo, že pracuje na více luxusní verzi nového XC90 a po několika měsících jsou tu další podrobnosti.
Viceprezident produktové strategie, Lex Kerssemakers včera oznámil, že druhá generace XC90 se brzy dostane na trh i v ultraluxusní verzi. To znamená, že místo sedmi místného provedení se exkluzivní provedení pochlubí čtveřicí samostatnách sedadel. Předpokládá se přitom, že cestující sedící vzadu dostanou plně elektricky nastavitelná sedadla s masážní funkcí a nastavitelnými podpěrami stehen.
Tyto zadní sedadla budou instalovány o něco dál než ve standardním provedení, což dle slov viceprezidenta umožní "výjimečný" prostor pro nohy a vytváření pocitu obývacího pokoje. Předpokládá se, že vyšší výbavová specifikace Volva XC90 se bude prodávat pouze na vybraných trzích, přičemž hlavním cílem je Čína. Asi z toho samého důvodu bude luxusně zaměřené SUV odhaleno na výstavě Auto Shanghai 2015, který se koná 20. dubna.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?