McLaren na letošním autosalonu v Ženevě uvede nejen model 650S GTR, nýbrž koncovku GTR dostane i hypersportovní P1.
Do výroby půjde v půli letošního roku a vůz má těžit z desetitisíců najetých kilometrů extrémního testování v Evropě, Bahrajnu a Kataru. Samotný McLaren k testům hardcore verze P1 říká: "Tyto zkoušky prověřily výkon vozu na samotné maximum a byly prováděny tak, aby se u výsledné verze povedlo co nejlépe chladit motor a vůz disponoval výbornou aerodynamikou.
McLaren dále uved, že finální verze nabídne významnou úsporu hmotnosti a přepracované zážehovo-elektrické hnací ústrojí. Výrobce odmítl sdělit větší podrobnosti, ale loňský představený koncept měl pod kapotou 3,8-litrový twin-turbo motor V8 spolu s elektromotorem. Tehdejší konfigurace se chlubila celkovým výkonem 1000 koní a je dost možné, že s takovým výkonem dorazí P1 GTR do Ženevy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.