Současná 5. generace Chevroletu Camaro přišla do prodeje v roce 2009 a je na čase, aby se na svět dostal její nástupce.
Tento týden se objevili informace, že by se tak mohlo stát již letos v dubnu na autosalonu v New Yorku. Podle zákulisních informací ze zahraničí je totiž šestá řada Camara dokončena, což znamená, že jí nic nebrání v jejím debutu. Příchod šesté generace potvrzují i záběry z Detroitské prezentace.
Tam vedení Chevroletu oznámilo, že letos představí hned pět nových modelů. Současně s tím ukázal na obřím plátně i tajemné Camaro, které by mohlo být dotyčnou šestou generací. Z příloženeného snímku je viděst stejná silueta a tak šesté Camaro přijde jen s decentními novými detaily. Mezi ty patří užší čelní maska, jiné přední světlomety s technologií LED.
Pod kapotou nejspíš znovu najdeme 3,6-litrový šestiválec a také 6,2litrový osmiválec. Nová generace ale nedostane typ LT3, nýbrž moderní jednotku LT4 z Chevroletu Corvette. Vrcholná specifikace zahrne 7.0-litrový motor LS7 ve verzi Z28.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?