Honda před pár dny v Detroitu ukázala naprosto novou generaci supersportu NSX. Časem se ale dočkáme i populární ostré verze Type-R, která prý zamete s konkurencí.
Vedení Hondy to potvrdilo v Detroitu a přiznalo, že NSX bylo od počátku tvořeno proto, aby se časem stalo tím nejlepším. V budoucnu je prý dokonce dost možné, že ani verze Type-R nebude definitivním vrcholem. Je dost možné, že se dočkáme i verze s označením NSX-R. Toto provedení by vytvořila tuningová společnost Mugen, která by novému NSX nadělila spoustu aerodynamických prvků a větší výkon.
Počítat bychom mohli se stavitelným zadním křídlem, nižší váhou a přepracovaným motorem. Více podrobností zatím nevíme, protože standardní NSX přijde do prodeje až v závěru letošního roku. Později dojde na provedení Type-R, a to přibližně za další rok. Nejostřejší provedení NSX-R pak přijde asi do tří let.
A co že nabízí standardní verze aktuální Hondy NSX? Pod její kapotou pracuje twin-turbo motor V6, který spolupracuje s devítistupňovou automatickou převodovkou, dalšími třemi elektromotory a také s deseti chladícími jednotkami. Ty se starají o to, aby se celý hnací systém nepřehřál. Celkový výkon by měl být minimálně 550 koní a bude rozložen na obě nápravy.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?