Supersport od Hondy zbrojí proti zavedené konkurenci. Má ale ostře nabito.
Japonské automobilky nikdy neslavily velké úspěchy se svými supersporty. Vedle evropské konkurence se jim nedařilo své klenoty prodávat ani z poloviny tak dobře, jako oni. Honda by to však ráda zvrátila ve svůj prospěch a přichází se zbrusu novým NSX.
Na počátku 90. Let sjela Japonská střela z výrobní linky poprvé a naposledy se model NSX vyráběl v roce 2005, nyní by ráda navázala na svou historii. Do boje jde s dvojitě přeplňovaným V6 agregátem se zatím nespecifikovaným objemem. Spalovací motor doplňuje hned trojice elektromotorů. Dva v předu, jeden vzadu.
Celé pohonné ústrojí spolupracuje s devítistupňovou automatickou převodovkou. A také s deseti chladícími jednotkami, které se starají, aby se celý hnací systém nepřehřál. Celkový výkon by měl být minimálně 550 koní a měl by být rozložen na obě nápravy, půjde tedy o čtyřkolku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?