Japonské automobilky nikdy neslavily velké úspěchy se svými supersporty. Vedle evropské konkurence se jim nedařilo své klenoty prodávat ani z poloviny tak dobře, jako oni. Honda by to však ráda zvrátila ve svůj prospěch a přichází se zbrusu novým NSX.
Na počátku 90. Let sjela Japonská střela z výrobní linky poprvé a naposledy se model NSX vyráběl v roce 2005, nyní by ráda navázala na svou historii. Do boje jde s dvojitě přeplňovaným V6 agregátem se zatím nespecifikovaným objemem. Spalovací motor doplňuje hned trojice elektromotorů. Dva v předu, jeden vzadu.
Celé pohonné ústrojí spolupracuje s devítistupňovou automatickou převodovkou. A také s deseti chladícími jednotkami, které se starají, aby se celý hnací systém nepřehřál. Celkový výkon by měl být minimálně 550 koní a měl by být rozložen na obě nápravy, půjde tedy o čtyřkolku.