Vedení firmy Citroën oznámili příchod nových sportovní modelů a taktéž prozradilo, že již dnes se pracuje na nové generaci vlajkové lodi C5.
Rozhodnutí ohledně zavádění nových sportovních modelů na trh je poháněno úspěchem Citroënu ve světovém šampionátu cestovních vozidel Touring Car Championship (WTCC). Do budoucna bychom se tak mohli dočkat dalších speciálních edic na bázi například modelů DS3 Racing a nebo DS3 Cabrio Racing, tím to ale prý rozhodně neskončí.
Podle marketingového šéfa Citroën, Juliena Montarnala, se francouzský výrobce v roce 2014 předvedl v plné síle, a to hlavně právě v závodech WTCC. Montarnal také potvrdil práce na nové generaci modelu C5. Nový model slibuje "kreativitu, moderní technologie a auru pohody", což budou postupem času prý slibovat všechny modely od Citroënu. Monternal však nechtěl říci, zda budoucí C5ka dostane opět známé hydropneumatické odpružení Hydractive.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.