Vedení firmy Citroën oznámili příchod nových sportovní modelů a taktéž prozradilo, že již dnes se pracuje na nové generaci vlajkové lodi C5.
Rozhodnutí ohledně zavádění nových sportovních modelů na trh je poháněno úspěchem Citroënu ve světovém šampionátu cestovních vozidel Touring Car Championship (WTCC). Do budoucna bychom se tak mohli dočkat dalších speciálních edic na bázi například modelů DS3 Racing a nebo DS3 Cabrio Racing, tím to ale prý rozhodně neskončí.
Podle marketingového šéfa Citroën, Juliena Montarnala, se francouzský výrobce v roce 2014 předvedl v plné síle, a to hlavně právě v závodech WTCC. Montarnal také potvrdil práce na nové generaci modelu C5. Nový model slibuje "kreativitu, moderní technologie a auru pohody", což budou postupem času prý slibovat všechny modely od Citroënu. Monternal však nechtěl říci, zda budoucí C5ka dostane opět známé hydropneumatické odpružení Hydractive.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?