Před třemi týdny se automobilka Infiniti vytasila s první ukázkou svého nového konceptu s názvem Q60.
To je popisováno jako "premiové sportovní kupé" a atraktivní koncept nabízí mnoho designových prvků z konceptu Inspiration Q80. Vůz se však dnes ukázal na novém snímku, který znázorňuje, jak vlastně bude vůz opravdu vypadat. Nízká střecha, aerodynamické žábry umístěné za podběhy předních kol jsou odvozené od konceptu Q50 Eau Rouge a vozidlo vyjede na mohutných kolech o rozměru 21-palců.
Přestože fotky interiéru doposud nebyly zveřejněny, Infiniti říká, že kabina nabízí kožené sedačkyz konceptu Inspiration Q80. Ručně šitá kůže a dekory z uhlíkových vláken podporují luxusní atmosféru interiéru v uspořádání sedadel 2 + 2.
Koncept Infiniti Q60 bude mít premiéru 13. ledna na autosalonu v Detroitu a výroba automobilu se uskuteční ve Velké Británii. Tento model bude také vyráběn v Mexiku začátkem roku 2017.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?