Volkswagen dneškem představil novou edici modelu Polo s názvem Lounge. Dostupný je sice jen pro německý trh, ale dovozu vám nikdo bránit nebude.
Edice Lounge obsahuje pouze vizuální vylepšení interiéru i exteriéru. Zvenku je model vybaven pozměněnými zadními světly, tónovanými bočními okny, leslke černou mřížkou chladiče, nápisy "Lounge" a sadou nových kol z lehkých slitin o rozměrů 15 palců.
Do standardní výbavy Pola Lounge se řadí tempomate, déšťový senzor, automatická klimatizace, automatické stmívání vnitřního zpětného zrcátka, informační systém se šesti reproduktory a funkcí světlometů "Coming Home".
Zvláštní vydání Pola bude k dispozici se čtyřmi benzínovými a třemi dieselovými motory TDI. Cena za základní verzi s motorem o objemu 1,0 litru TSI začíná na 15.200 Eurech, Polo TDI s automatem DSG stojí 20.375 Eur.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.