Volkswagen dneškem představil novou edici modelu Polo s názvem Lounge. Dostupný je sice jen pro německý trh, ale dovozu vám nikdo bránit nebude.
Edice Lounge obsahuje pouze vizuální vylepšení interiéru i exteriéru. Zvenku je model vybaven pozměněnými zadními světly, tónovanými bočními okny, leslke černou mřížkou chladiče, nápisy "Lounge" a sadou nových kol z lehkých slitin o rozměrů 15 palců.
Do standardní výbavy Pola Lounge se řadí tempomate, déšťový senzor, automatická klimatizace, automatické stmívání vnitřního zpětného zrcátka, informační systém se šesti reproduktory a funkcí světlometů "Coming Home".
Zvláštní vydání Pola bude k dispozici se čtyřmi benzínovými a třemi dieselovými motory TDI. Cena za základní verzi s motorem o objemu 1,0 litru TSI začíná na 15.200 Eurech, Polo TDI s automatem DSG stojí 20.375 Eur.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.