Přemíru luxusu a jedinečnosti nabídne speciální RS6 Avant od Audi Exclusive
Audi Exclusive opět dostála své pověsti. Vytvořila skvostnou úpravu nejostřejšího kombi, tedy vozu se sílou lokomotivy, RS6 Avant, který nedávno prošel faceliftem.
Začínalo se od exteriéru. Celá karoserie je v exkluzivním matně šedém laku. Jak to u luxusně sportovních aut bývá, nesmí chybět karbon. Tentokrát se ale jedná o pravá uhlíková vlákna, z kterých jsou kryty zrcátek, přední spitter nebo část zadního difuzoru.
Další změny nás čekají uvnitř. Sedadla mají svůj klasický design i tvar, nová je však černá kůže, kterou jsou potaženy. Taktéž zde, se nešetřilo pravými uhlíkovými vlákny, které jsou například v obložení a dekorací. Kontrast interiéru vdechuje žluté prošívání.
Tato Audi RS6 Avant samozřejmě nepřišla o to nejdůležitější. Tedy osmiválec s uspořádáním válců do V, o objemu 4,0 litru a výkonu 560 koní s maximem točivého momentu 700 N.m. Ten spolupracuje s osmistupňovým automatem. Auto vystřelí z klidu na 100 km/h během 3,9 sekund a zastaví se až na rychlosti 305 km/h.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.