Přemíru luxusu a jedinečnosti nabídne speciální RS6 Avant od Audi Exclusive
Audi Exclusive opět dostála své pověsti. Vytvořila skvostnou úpravu nejostřejšího kombi, tedy vozu se sílou lokomotivy, RS6 Avant, který nedávno prošel faceliftem.
Začínalo se od exteriéru. Celá karoserie je v exkluzivním matně šedém laku. Jak to u luxusně sportovních aut bývá, nesmí chybět karbon. Tentokrát se ale jedná o pravá uhlíková vlákna, z kterých jsou kryty zrcátek, přední spitter nebo část zadního difuzoru.
Další změny nás čekají uvnitř. Sedadla mají svůj klasický design i tvar, nová je však černá kůže, kterou jsou potaženy. Taktéž zde, se nešetřilo pravými uhlíkovými vlákny, které jsou například v obložení a dekorací. Kontrast interiéru vdechuje žluté prošívání.
Tato Audi RS6 Avant samozřejmě nepřišla o to nejdůležitější. Tedy osmiválec s uspořádáním válců do V, o objemu 4,0 litru a výkonu 560 koní s maximem točivého momentu 700 N.m. Ten spolupracuje s osmistupňovým automatem. Auto vystřelí z klidu na 100 km/h během 3,9 sekund a zastaví se až na rychlosti 305 km/h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?