Sportovně střižený crossover nabídne 162 kW a 350 N.m.
Poslední dobou se crossovery objevují jako houby po dešti. I přes to, že je crossoverů již celá řada, přichází MG s něčím relativně novým. Pokud pomineme prémii (například Audi RS Q3), nenajdeme v nabídce výrobců sportovní verzi.
MG GTS je předzvěstí, kam se bude budoucnost crossoverů ubírat a brzy se sportovních alternativ crossoverů zřejmě dočkáme i u Peugeotu, Renaultu a podobně. GTS již za nedlouho zamíří na první trh, kterým bude Čína.
Pod kapotou má dvoulitrový čtyřválec, přeplňovaný turbodmychadlem. Ten má výkon 220 koní (162 kW)a maximum točivého momentu 350 N.m. Standardně je spojen s dvouspojkovým šestistupňovým automatem. Sprint z 0 na 100 km/h zvládne za 8 sekund.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?