Sportovně střižený crossover nabídne 162 kW a 350 N.m.
Poslední dobou se crossovery objevují jako houby po dešti. I přes to, že je crossoverů již celá řada, přichází MG s něčím relativně novým. Pokud pomineme prémii (například Audi RS Q3), nenajdeme v nabídce výrobců sportovní verzi.
MG GTS je předzvěstí, kam se bude budoucnost crossoverů ubírat a brzy se sportovních alternativ crossoverů zřejmě dočkáme i u Peugeotu, Renaultu a podobně. GTS již za nedlouho zamíří na první trh, kterým bude Čína.
Pod kapotou má dvoulitrový čtyřválec, přeplňovaný turbodmychadlem. Ten má výkon 220 koní (162 kW)a maximum točivého momentu 350 N.m. Standardně je spojen s dvouspojkovým šestistupňovým automatem. Sprint z 0 na 100 km/h zvládne za 8 sekund.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?