Poslednímu Lanceru Evolution X nadělí Mitsubishi brutální výkon.
Mitsubishi představilo Lancer Evolution X Final Concept před premiérou, která je naplánovaná na tokijský autosalon, který bude probíhat již v lednu tohoto roku. Plánové na tokijském autosalonu v lednu 2015.
Černý lak, chromované detaily, rudé brzdové třmeny Brembo, nebo masivní spoiler není nic ve srovnání s motorovým prostorem. Tam se totiž ukrývá část vozu, která prošla největšími změnami. Dvoulitrový čtyřválec poskytne výkon 480 koní.
Obří porci výkonu zařídilo hned několik inovací. Zejména nové velké turbodmychadlo, nové sání s větší průpustností, speciálně upravený výfukový systém s chlazením, a nová řídící jednotka. Celkem tak motor vyprodukuje 353 kW.
Výkon putuje na všechny čtyři kola, přes 5-ti stupňovou manuální převodovku. Nechybí ani výškově nastavitelný podvozek, či 19-ti palcová kovaná kola.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?