Nová zpráva vrhá trochu světla na příští generaci BMW 6, které se dočkáme v roce 2017.
Teprve před několika dny BMW představilo facelift kompletní 6 řady a už tu jsou první informace k budoucí generaci. Ta bude výrazně hubnout a přitom přinese i silnější motorizace.
Hmotnost klesne o masivních 227 kilogramů. Přičemž se bude měnit i těžiště a rozložení hmotnosti, které bude rovnoměrnější. Tím jde ruku v ruce i odlišnější design a vzhled samotného auta. Převisy budou kratší a rozvor se naopak prodlouží.
Menší rozměry se projeví u karosářských verzí kupé a kabriolet, přičemž Gran Coupé by naopak měl být trochu větší, zejména širší. V kombinaci s novým designem má nabídnout i elegantnější design.
Co se týče motorizací, není odtajněno téměř nic a tak dáváme dohromady jen kusé informace. Zřejmě se dočkáme řadových šestiválců s přeplňováním a výkony od 350 do 475 koní. Vrcholovou verzi M6 BMW neochudí o osmiválec s dvojicí turbodmychadel a výkonem 600 koní.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?