Nová zpráva vrhá trochu světla na příští generaci BMW 6, které se dočkáme v roce 2017.
Teprve před několika dny BMW představilo facelift kompletní 6 řady a už tu jsou první informace k budoucí generaci. Ta bude výrazně hubnout a přitom přinese i silnější motorizace.
Hmotnost klesne o masivních 227 kilogramů. Přičemž se bude měnit i těžiště a rozložení hmotnosti, které bude rovnoměrnější. Tím jde ruku v ruce i odlišnější design a vzhled samotného auta. Převisy budou kratší a rozvor se naopak prodlouží.
Menší rozměry se projeví u karosářských verzí kupé a kabriolet, přičemž Gran Coupé by naopak měl být trochu větší, zejména širší. V kombinaci s novým designem má nabídnout i elegantnější design.
Co se týče motorizací, není odtajněno téměř nic a tak dáváme dohromady jen kusé informace. Zřejmě se dočkáme řadových šestiválců s přeplňováním a výkony od 350 do 475 koní. Vrcholovou verzi M6 BMW neochudí o osmiválec s dvojicí turbodmychadel a výkonem 600 koní.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?