Otevřená verze okruhového speciálu je sice nepravděpodobná, ale o to zajímavější.
Evren Milano pustil trochu uzdu své fantazii a vytvořil otevřenou verzi Ferrari FXX K, po vzoru otevřené verze LaFerrari, které je již na cestě. Hypoteticky by bylo zajímavé svést se s FXX K Spider, na okruhu s otevřeným nebem nad hlavou, ale z čistě logického a technického hlediska je to krajně nepravděpodobné.
Verze Spider by měla ve srovnání s verzí se střechou daleko nižší torzní tuhost, a také vyšší hmotnost, obě tyto nevýhody jsou u okruhového speciálu samozřejmě nežádoucí. Musíme si tedy vystačit s klasickou verzí.
Ta bude vyrobena v omezeném počtu. Konkrétně vznikne pouze necelých 40 vozů s jednotnou cenou 2,5 milionu euro. Pod kapotou bude vrčet V12 s výkonem 860 koní (633 kW), ten doplní elektromotor s výkonem 190 koní (140 kW). Celkový výkon bude tedy činit ohromných 1050 koní (772 kW).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?