Nissan Skyline GT-R (R34) z filmu Rychle a zběsile 4 byl ikonou čtvrtého dílu a nyní je na prodej
Je to jeden z devíti kusů, které byly použity při nátačení, ale i tak je to plně legitimní GT-R R34. Vůz je poháněn šestiválcovým twin-turbo motorem o objemu 2,6 litru, dostal velký mezichladič od Turbonetics a celkový výkon činí 550 koní. Síla jde na obě nápravy přes šestistupňovou manuální převodovkou Getrag.
Skyline GT-R R34 se prodává se širokou škálou vylepšení, jako jsou Nismo sportovní pružiny, závodní klec, Nismo výfuk, výkonné brzdy Rotora, kola Volk Racing a závodní nárazníky a boční spoilery. Uvnitř kabiny najde budoucí majitel head-up displeji, závodní pedály Nismo V-spec, volant Momo zabalený do Alcantary, pětibodové závodní pásy.
V současné době se vozidlo nachází v Mnichově v Německu a s tímhle Nissanem bylo najeto jen 6000 km. Jak je to s prodejní cenou, to ještě není známo, ale podle dosavadních informací má cenu okolo 750,000 Eur.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?